• Kersttoernooi.jpg
  • talo_logo.png
  • zaalbreed.jpg

TALO (ofwel Tafeltennisvereniging Loppersum) is een vereniging die zich al meer dan 75 jaar  bezighoudt met het tafeltennisgebeuren op allerlei manieren.

Bij TALO staat niet zozeer het beoefenen van topsport voorop als wel het plezier hebben in het spelletje. Belangrijk vinden we dat we ieder datgene kunnen bieden waar hij of zij behoefte aan heeft op tafeltennisgebied en dat voor alle bewoners van Loppersum en omstreken. Een brede basis met een gevarieerd aanbod vinden we daarbij belangrijker dan dat we ons toe moeten spitsen op enkele topspelers.

Nieuw bij TALO is een aantal producten, zo zijn daar de flexibele lid abonnementen en de strippenkaart.
Zo is er altijd wel een lid abonnement te vinden die bij jou past.
Voor meer informatie kijk hier

Zowel bij de senioren als bij de jeugd is er onderscheid te maken in een groepje recreanten, degenen die het leuk vinden om voor de gezelligheid een balletje te slaan. Zo nu en dan pikken ze ook nog een toernooitje mee. Anderen vinden het leuk om wat serieuzer te trainen en mee te spelen in de Noordelijke competitie.

Kortom TALO bestaat uit een gezellige groep mensen die er allemaal plezier aan beleven om samen met anderen de tafeltennissport te beoefenen.

NU BIJ TALO, Oldstars tafeltennis

Voor meer informatie klik hier

ttv TALO op X